Rap & Hip-Hop-(yerli)

  1. Sagopa kajmer v Kolera — Beyazshow Canlı Performans FULL ALBUM
  2. djpisko – Melodika ( yeni )
  3. Azat – Sokak (Yeni Single)
  4. Mozole Mirach & Sitem Depresif [Full Albümleri + Albüm Dışı + Tek Tek]
  5. Canfeza feat. Maat – Kar
  6. Köşelerin Yazarları – Özet [Full Albüm]
  7. NötR-Son Bir Cümle [ Tavsiye ]
  8. Cash Flow – Elime Cash Gecti ( Demo ) …2oo9…
  9. Ramiz feat. Sami & Cash Flow – Yine Bizi Dinler >> Tavsiye <<
  10. Sagopa Kajmer-Ateşten Gömlek Beattaki Müzik + Leyli
  11. Albüm: SiRmC – Son Tango
  12. Sagopa Kajmer – Beyaban & Kırık Çocuk ( ugurOral Mix )
  13. Sagopa Kajmer – Demo (Battle Yarismasi)
  14. Sagopa Kajmer – Mutiny (Instrumental)..tavsiyemdir dinleyin…
  15. Toolz aka Arkin Celik – Proportions (Karabiber Duasi 4) (Prod. by Sagopa Kajmer)..
  16. CB – Oha ( Fuchs Diss )..mutlaka dinleyin..
  17. Yener, Duman-Yak, DJ Zack – Yanik (K.S.O.) (Sagopa Kajmer Diss) (2001 Unreleased)
  18. Sagopa Kajmer, Ceza, Sirhot… Tek Mp3ler
  19. Fuchs dan SElam – SELAm full albüm tavsiye
  20. SAGOPA KAJMER Tüm Rapçaları / Albümleri [Güncel]
  21. sirmc- duygusal ergen anti emo
  22. ÇaRe -En Hit 10 Track
  23. Luchi – Çıkmaz Sokakar Underground Albüm(2009)
  24. Ceza – Full Albüm Serisi [4 Full Albüm + Single + Albüm Dışı]
  25. KOP KOP***Hareketli Rap Parçalar***
  26. Esved ft Zion – Cennet Ve Cehennem Bence Süpeerr Deneyin Derim
  27. HERGELE Ft. AYTAN – BuRSA ISLANIYOR [2009]
  28. !!! Sansar’dan 2 Yeni Track (03.03.2009) !!!
  29. Türkçe Rap – Full Albüm Serisi (Full Albümler + Beat Arşivi)
  30. Sagopa Kajmer & Kolera & Ceza & Ayben & Abluka Alarm – Diskografi
  31. Rap Bölümü Baksin…!
  32. Sagopa Kajmer – Şarkı Koleksiyoncusu
  33. Fuat – Kalbüm 2009 Yeni Çıkacak Albümünden
  34. Ceza-BİZE BAĞLAN { Feat. Eko Fresh, Killa Hakan, Summer Cem }
  35. Sagopa kajmer Tüm şarkılar [özel arşiv]
  36. Ceza – Fark Var Remixes
  37. Sagopa – Şarkı Koleksiyoncusu
  38. Ceza & Killa Hakan-Bomba Plak
  39. Kurallar Neler Bilmiyorsan Gir ?
  40. Kolera – İnziva [2009]
  41. Kramp A.k.a Defsör – Sen Seç – Ft. Kansi –
  42. Nev-Benmişim
  43. Ceza – Alla Beni Pulla Beni 2009 Canlı Performans No Rapid
  44. Kaçak feat. Rapangels – Kıyak Müthiş Bir Şarkı [Alternatif Rap]
  45. Dj Ozzyman ft. Esen, Olumsuz & Firildak – Terkedip Gidis
  46. Buğra Aka-İtaatname full albüm
  47. Raziel Nisroc – Sinamonia REMIX (Yeni 2006)
  48. Pit10 Feat. Atak – Zaman Geçer
  49. Terror Eastanbul ft Sansar – Yüzümdeki çizgiLer
  50. Terror Eastanbul ft Sansar – 25 Karakter
  51. Mt – Yandan Yandan
  52. Pit10 ft Turgay K – Matem
  53. ender – eksik etek (sevgiliye diss)
  54. pit10 – uykusuz geceler
  55. pit10 feat beta = aglar sehir
  56. Ceza_Yerli_Plaka
  57. kuvvet mira şarkıları ve işte liste (+sürpriz)
  58. 7 Adet Karma Track (tek tek download)
  59. Mt – Şatta Fat feat Da Poet
  60. Sagopa Kajmer Tamu Otobüsü Kuvvetmira [ Tavsiye]
  61. Master Turk
  62. Elnino Ft Jet Aydın – NEDEN
  63. Mista Killa – Tek Kişilik Ordu ( Full Albüm )
  64. Efe Flow’dan cevap diss — Gaypio (apo diss)
  65. Ceza Holocaust Çok GÜzel Hİpap
  66. Azad Elyasa Turkish Rap Mixed 1 ( Azad Player List )
  67. Mozole Mirach – Yegane İttihat..
  68. Denklem – ÖSS Sınavı (Yeni Track)
  69. …..karachali-tÜrk Blade…..
  70. Pit10 – Siyah ve Beyaz(Full Albüm)
  71. A.P.O Rapfabric albüm 2 sizlerle
  72. Sahtiyan – 2 Elim feat. Volkan & Alaturka Mavzer – SÜPER Bİ PARÇA – 7KATLI MIXTAPEDEN
  73. hayki ft ramak & kaplan kafa … yarılır ?
  74. Firavun – Gecede 10 Track (full albüm)
  75. mc namlu, cartel, nefret, ceza, turkish hiphop, turkish rap buyrunn :@
  76. deNiz – Kursa Başla
  77. İnzibat ft.1 Milyon,Sansar,Son Nokta-İşler Yolunda
  78. Kadiköy AciLden Biraz Karısık Mp3 Tek Link !!
  79. Dj Funky C-Chakkidi
  80. Norm-Eksik Etek(Süper bi parça az küfürlü rap ne de olsa)
  81. Killa Hakan’dan Bir Parça Daha, MOK Kanakan Sizlerle!!!
  82. Neşter feat Sansar – Kalmamış Karakterin
  83. Eski Ama Çok Acaip Güzel Bir Şarkı Herkes Dinlemeli
  84. Sahtiyan Kara Buyu Ep. (Full Album)
  85. Gekko – Gekko Rap
  86. SIENTELO 2007 (türkçe) Yeni Resmi Versiyon !BOMBA!
  87. Culdesac – Baba ( Tavsiye )
  88. MT – Saman Altı Savaşları (ft. Karachali aka Muhammed Ali)
  89. Kibris-tÜrkİye Hatti-yeralti BaĞlantisi
  90. 14 Şubat Sevgililer Gününe Yalnız Girecekler İçin Yapılmış Müthiş Bi Rap! Kesin İndir
  91. Son NEFES ^_^ANAM^_^ Tek Link İndir… Tavsiye!!!
  92. Rapozof – DinLeniyorum ( Full Albüm )
  93. [Full Versiyon] Ceza – 2 Süper Film Bir Arada Sountrack in Tamamı
  94. Sansar – Olan Biten Nedir
  95. ENDER – Transparan
  96. A.P.O. – Rap bende
  97. Ceza ft Zerdali Baba süper kapışma
  98. Kolera Karantina Embryo Full Albüm!
  99. Sir Mc AÇ KAPILARINI full albüm
  100. doğu rhyme killa feat. patron flex – hey nigga
  101. Anekdot-sert diyaloglar full albüm full kalite cünkü albüm artik nete verildi DALIN !
  102. Anekdot – Sert Diyaloglar (Full Album)
  103. Rambo & Kuzen – Sahipsiz Değil Bu Vatan
  104. sansar-okyanuslar kurursa mp3 (biraz eski ama saglam parca) (no rapid)
  105. MT – Tek Kalbimi Şahit Bıraktın feat. Ufuk&Kök
  106. Rock Şarkıların Rap Versiyonları Ve Düet Çalışmalar
  107. Sena – SSBK
  108. Sena- Blowjob ( No Rapid )
  109. !!!veeeeeeeeeeee!!işteeee kaşar kızzzzzzzzzz klibi+mp3!!!!!!!!bu bomba kaçmaz(+18)!!!
  110. biraz slow bi rap ama tek kelimeyle SÜPER
  111. Kuva-İ Mİllİye Karma AlbÜm
  112. SIFIRX-Oyunun Kuralları Belli(FULL ALBÜM)
  113. Dehset Crew: Inshaallah full-feat.pit10,sindikat,sena..
  114. BOMBA !!! Sefalet Records’tan – Rapin En Delisi [13 MC’lik Şarkı]
  115. Mc Rotunder Insafsiz Adli Parça KESİN Dinleyin Derim
  116. Giyotin – Ölüm Kandili Full Album
  117. Giyotin – Kadıköyden Haykırış [Full Albüm]
  118. KURSUN v APO – rap kicina salcak.mp3 [ kopucaksınız ]
  119. Sanik – Manyak Kari çok Güzel Bi Track) Yeni Sayilir
  120. Ceza Paronama Harem SÖzÜ Ve MÜzİk!!!
  121. SıRmC-Üretmek Benim İşim FULL ALBÜM
  122. Kurşun – O..pu Anneannen feat Canka & Pit10
  123. Orontez Riziko yeni track 27 Mart
  124. Başar (bilen bilir) dan Kolera’ya – REDİSS
  125. Silahsız Kuvvet – Sözlerim Silahım şarkısı
  126. Türkçe RAP-20 (En Güzel 20 Türkçe RAP Şarkısını Sizler İçin Topladım)
  127. AYBEN ft. EMRE YETENEKOLOJİ SÜPER Bİ PARÇA mutlaka bakın derim…
  128. Pit10 ft Ebru Destan – Boy Friend [2007]
  129. Patron & Sehinsah – Eksik Sonbahar (harlemstreets) güsellll
  130. A.P.O. Young Turks… Kıpır kıpır bir parça dinleyen pişman olmas..;)
  131. Best Of Orontez Vol.1 By HardPoet
  132. Sena – Ben Kalemimle Sustururum inanilmaz bir sarki
  133. Saytiyan – Çocuk Olma feat. Fuchs & Emre – SÜPER BİR PARÇA – 7 KATLI MIXTAPE’DEN!!
  134. Orontez – Adı Saklı
  135. Yunus Emre-İlk E.P (Full Album)
  136. Fuchs – Akbank Kobi Reklamı MP3
  137. PATRON–Bullshit Flex–KESİNLİKLE DİNLİYİN COK HIZLI!!;)aşırı
  138. Lübnan,Filistin,Bagdat’ta ölenler için yazılmış bir şarkı
  139. Diss Konusunda Bu 2 Sarkıya Dikkat🙂
  140. veeeee fuat’a cevap geldi!!Miraç Taha-Yüz karaları(fuat-ceza-ender diss)
  141. Chronic Shock feat. Sığınak-Bir Bilebilsen
  142. raziel & mozole mirach & da poet – sert ünsüzler e.p
  143. Enkaz – Sahte Ucube Rahmine Harakiri Full Albüm
  144. Bomba ! Sagopa Kajmer – Pesimist E.P III (2005) ( Tek Tek ve Full Album )
  145. best of fataldj
  146. YENİ TRACK BİZDEN (ceza,kadıköy,qesney,eastcoast)alayına diss.. manyag
  147. Sansar – Fırtınalar (21 Gram Mixtape’den Klip Çalışması)
  148. Sansar – Ölürsem Bugün (21 Gram Mixtape’den)
  149. İstanbul Attack-Salla Baby (Şiddetle tavsiyemdir)
  150. MOZOLE mirach&da poet&raziel-sert ünsüzler ep full album bi efsane album!!!! buyrun
  151. Mert İçgören – Mert İçgören (Full Albüm)
  152. 14 Tane Birbirinden Güsel Dissler… hepsii güselll
  153. Cartel e Vefa Borcu Olarak Hazırlandı bu şarkı….
  154. Ceza Feat. La Honda & Killa Hakan – Westside Style
  155. kiila hakan ft. ceza kadıköy
  156. Killa Hakan ft. Kool Savas and Ceza – Gangsta
  157. Kalk (Cashflow Feat.Yener & Volkan) Daha Ne Olsun =)
  158. ****///Adresim Kestel Mekansa BURSA\\\**** ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM SÜPER PARÇA…
  159. eeevet bitanede küfürlü sagopa şarkısıda benden – pesimist karamsar
  160. ceza barikatta diss emre diss ege cubukcuya diss manyag parcalar tasiye ederim
  161. Pit10 – Ses Çıkarma
  162. Rodosto Compilation (2007)
  163. RAFFINE – LEH”CHE” full albüm
  164. Sagopa Kajmer. S.k.t.r.n.g.d.n (+16)
  165. ferman – savas full albüm harbi manyag parcalardan yapmıs
  166. Kolera – Taş Dibe Düşmez (Single)
  167. Kurtlar Vadisinde 3.bölümde Yayinlanacak Sarki.. “Rtük Diss”
  168. Ceza 1 Solo + 6 Almanya Hollanda Kollabo Track
  169. Sansar – 21 Gram Mixtape (Full Albüm) LyricsLeri+TrackList+Albüm Resmi Hediye!!!
  170. Sagopa, Kolera ve Kuvvetmiranın Albüm Dışı Şarkıları
  171. Ogeday – Paranoya Kukla
  172. Kolera – Albüm Dışı Parçaları
  173. Audio Ruff Compilation Vol. 1
  174. Dr.FuCHS
  175. Killa Hakan Full Mp3
  176. Yerli Plaka dan sonra Cezanın ilk şarkısı
  177. BOMBA!BOMBA! Sahtiyan’ dan Sagopa Kajmer’ e diss
  178. Sagopa kajmer uefle_guenesi_sonsun
  179. Pusat – Bang Bang
  180. Fuat feat. Dumanyak – Rap İçimden Gidip Dönmeli Her Ahvalde
  181. norm – eksik etek
  182. G-Flow – Beni Bana Sor..Çok Güzel Bi PArça Önce Dinleyin Sonra İndirin…Güzel PArça.
  183. ~ Despo ~ Instrumental Vol.1 ~
  184. Pit10 – Benden Nefret Ediyorsunuz (Full Albüm)
  185. Fresh B. – Gerçek Kal (Full Albüm)
  186. Sitem Defresif Ft MozoLe Mirac – yıLan Lisanı
  187. Derin Darbe
  188. Ako – Akonomi { fuLL 2oo7 }
  189. killa ft. ceza summer cem
  190. Dehşet CREW Murat a Bomba Diss (No Rapid)
  191. BU ALBÜM KAÇMAZ ZOF BEATZ PLAY 2007 BY DeDeX
  192. CEzA – Sezen Aksu – Şİnanayyy
  193. Ihlal – Kafes full album (2007)
  194. Culdesac-Dur Be Dünya ( Full Album ) 2oo3
  195. Kaptan Flow & Cannabist – Gittiği Yere Kadar (Full Albüm 2007)
  196. Cash Flow – Hayata Küstüm ( Müthiş )
  197. Elnİno – Rap AlbÜm ! Full Dİrek İndİr !
  198. Kurşun – Hastayım Ulan(şizofren versiyon)
  199. Canka feat Pit10 – Gayet Sakin (merdiven crew’a atılan 3.diss)
  200. Yeraltını bilemezsin seri 2
  201. ~Ceza Sen Oyna Dilber~ no rapid dinle indir
  202. ceza ft sagopa kajmer – istanbul(2) buyrunnnn🙂
  203. KURŞUN Mp3leri !!!!!
  204. kursun albümleri hepsi süperr albüm
  205. Norm-Sayko (Baştaki ve sondaki gıcık sesleri sildim…)
  206. Her ŞEy Vatan İçin -Olmayanlara-
  207. DJ En3 – Sözmü Süper Beat/Tehlikelli Madde – Askim
  208. Michael Mic feat. Ceza & Killa Hakan & Bitirim – Ihrbrauchtuns – SÜPER Bİ PARÇA !!
  209. Diss Arsivi…2 Part….
  210. Intikam Ft. Memati__sensiz Neyleyim….guzel Parca
  211. Rahdan feat Esin – Sustum
  212. Mabed-i Rap–Rap Musikisi((çok duygusal bir parça tavsiye))
  213. miraç taha yapmış yine yapacağını-kaşar kız-küfürlü(+18)
  214. Sagopa Kajmer feat IQ-Kuduz Rap
  215. haluk leventte süper bi rap parça……(içerde)
  216. Pit10 – ortam kızı
  217. ” bu sese kulak verin undergrand rap hattının en sağlam adamı burda…”(mastakatil)EP
  218. Rapizm Çağla – Dengesiz Besteler 3: Pembe Tonları – 2007 – Full Albüm
  219. Kodes aka Kahra – Senaryo EP(Full Albüm)(Mozz&Sitem&Kozmos&DaPoet&RazieL&Bloke&Sorgu
  220. Hemsta Şempanzer
  221. Giyotin – Kefenimi Yirttim şiddetle tavsiyemdir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  222. Norm – Kafam 1 Milyon
  223. Norm’dan son bomba RAP DERSİ
  224. fuat’tan ceza’ya diss…:)
  225. Sagopa KaJMeR – Dar gelir😦
  226. ARANRAP – Başörtün düştü ..::.NEW:::..DİSS:::.**************
  227. Anatolia ft. CanX Felaket- Selcuk Sahin DisSs!!!!
  228. Ceza-Yerli Plaka
  229. İstanbul Atack-İstanbul Geceleri
  230. CeZa – Alpa Gun (Beat) Süperr
  231. İstanbul Atack-Yaylan
  232. eminem feat sirhot türkish style
  233. Ceza – Feyz AL FuLL!!!
  234. Ceza DJ FUNKY-C Bana izin yokmu?
  235. Pit10 & Deniz – Uyurgezer
  236. Yeteknoloji
  237. İşte Olay Şarkı Ve Meşhur Albüm(Link Yenilendi)
  238. Cash Flow feat Kerem-Durun Adam Olun
  239. Ümit Davala – Bir Aşk Hikayesi
  240. Emre – Panzerim Hani (Fuat’a Diss) – SÜPER OLMUŞ!
  241. Rektör – Mezar Taşı E.P.
  242. cezaya fıs deyip rapin hız olmadığını hızlı bir şekilde anlatmış
  243. Müthis Bir Arabesk Rap Mc Cinayet Feat. DJ K-Ralik – Cek Git
  244. cabuk girin buraya eni iyi rapi koydum sizlere MC Fehmi – Üzülme Bebegim
  245. Mista Killa – Tek Kisilik Ordu
  246. Sagopa Kajmer-Kürdan Kollar İçeri Buyrun
  247. GENİŞ ARŞİV:::…CEZA’nın Bütün Albümleri tek tek mp3 seç beğen indir…:::
  248. arkadaşlar fuchs tan bi kaç şarkı ben indirdim paylaşmak istedim
  249. Radikal feat. Fresh B – Mutluluk Kanseri # Mükemmel PARÇA!!
  250. BLOKE – Blokaj Cok Güzel Bi Albüm Tavsiyemdir.

Etiketler:

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: